• UNIÓ MUSICAL

  • ESCOLA

  • AGRUPACIONS

  • GALERIA

  • SUMP AL DIA

  • More

    Título de página

    vore mes

    Unió Musical Santa María de El Puig

    Avda. Virgen de El Puig, 29

    El Puig, 46540 - València

    tel: 625 64 50 41

     

    email: unionmusicalelpuig@gmail.com

               websumpuig@gmail.com

    1,66

    desde

    Fes-te soci

    €/mes

    © 2015 by Union Musical El Puig. 

    Las Arenas, de M. Morales

    Concert Palau de la Música juliol 2015

    ​

    Compartir

    Aquest pasdoble per a banda simfònica està inspirat en un magnífic entorn de la ciutat de València , l'Hotel - Balneari "Las Arenas" , situat davant del mar, a la platja del Cabanyal.

     

    Mostra dia a dia un espectacle sense igual : Veure naixer el sol des del mar cada matí i veure la brillantor de la lluna reflectida en l'aigua de la Mediterrània.

     

    "Las Arenas" és un pasdoble de concert compost per Manuel Morales Martínez i estrenat el 10 de Juliol de 2009, per la banda de la Societat Musical " L'Artística " de Xiva, al Certamen Internacional de Bandes de València.

    1/5

    Concert

    Palau de la Música  2015

    "Scithyian Suite"

    S. Prokofiev

    VIDEOS SUMP

    Gaudeix de les nostres actuacions al Palau de la Música , al pati del Reial Monestir del Puig de Santa Maria o al nostre local social.

    FOTOGRAFIES SUMP

    Els moments més simpàtics , les fotografies més memorables i entranyables. Entra i mira els nostres millors records.